V največji slovenski raziskavi kakovosti, ki jo je za Lidl Slovenija opravila raziskovalna hiša Ipsos, je 5.600 vprašanih Slovencev potrdilo odlično kakovost Lidlovih izdelkov. Sodelujoči v raziskavi so s slepimi testi testirali 247 izdelkov Lidlovih blagovnih znamk in kar 89 odstotkov vprašanih je izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično. Lidl Slovenija s tem dokazuje, da vestno sledi svoji zavezi ter kakovost in varnost svojih izdelkov postavlja na prvo mesto.
V neodvisni raziskavi kakovosti, ki je potekala od 21. marca 2018 do 24. aprila 2018, je sodelovalo 5.600 vprašanih iz vse Slovenije, starih med 15 in 65 let. Testiranje je potekalo na tri načine:
- slepi test na izbrani zunanji lokaciji, kjer so vprašani testirali izdelke in pri tem niso poznali znamke in proizvajalca izdelkov,
- slepi test na izbrani zunanji lokaciji z uporabo kuhinje, kjer so na enak način testirali izdelke, ki zahtevajo termično obdelavo,
- in slepi test na domu anketirancev, kjer so na enak način testirali izdelke, ki ne spadajo v prehrambno kategorijo.
Izdelke so ocenjevali na lestvici od 1 do 5, in sicer splošen vtis o izdelku, senzorična ocena posameznega izdelka in, ali bi izdelek priporočali prijateljem ali družini. V raziskavo je bilo vključenih skupno 247 prehrambnih, higienskih izdelkov ter izdelkov za gospodinjstvo, ki jih v Lidlovih trgovinah kupci najdejo pod okriljem 63 Lidlovih blagovnih znamk, med njimi Alesto, Bellarom, Cien, Dulano, Dulano Select, Lovillio, Maribel, Milbona, Mister Choc, Pikok, Pilos, Solevita, Tastino in W5.
Kar 89 odstotkov vseh vprašanih je ocenjevane izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično, 191 izdelkov je bilo ocenjenih z nadpovprečno oceno 3,6 ali več na lestvici od 1 do 5. Dolgoletna zaveza Lidla Slovenija, da svojim kupcem ponuja izvrstno kakovost izdelkov po ugodni ceni, je tako dobila še dodatno potrditev.
Vsi že vedo, da je kakovost doma v Lidlu
Ker želijo v Lidlu Slovenija tako uspešne rezultate raziskave sporočiti vsem, so pripravili kampanjo »Vsi že vedo«, v kateri imajo glavno vlogo udeleženci raziskave. Njihovo mnenje o izdelkih lahko poiščete na Lidlovih letakih, na spletni strani Lidla Slovenija ali z uporabo mobilne aplikacije. Za namen kampanje so posneli tudi skladbo z imenom »Vsi vedo«, ki jo izvaja Lea Likar in jo boste lahko slišali v novih Lidlovih televizijskih oglasih.
V sklopu komunikacijske akcije so v Lidlu Slovenija razvili tudi mobilno aplikacijo »Več za vas«, s katero želijo z multimedijskimi vsebinami obogatiti izkušnjo uporabnikov v kampanji »Vsi že vedo«. Z uporabo obogatene resničnosti (AR) lahko uporabniki preprosto dostopajo do zanimivih vsebin, kot so podrobnosti o raziskavi, mnenja uporabnikov, video recepti, članki in še mnogo več. Aplikacija bo od 17. maja na voljo na Google Play in na App Store.
Več pa si lahko ogledate na tej povezavi: https://www.lidl.si/sl/kakovost.htm